Ujednolicona komunikacja i współpraca
Ujednolicona komunikacja i współpraca to integracja komunikacji głosowej, wideo, przesyłania wiadomości i dowolnych plików oraz udostępnianie i współpraca nad dokumentami w czasie rzeczywistym.
Podstawową cechą tej usługi jest optymalizacja procesów biznesowych i zwiększenie produktywności pracowników poprzez ułatwienie komunikacji przy użyciu wielu różnych aplikacji i urządzeń oraz zapewnienie płynnej współpracy.
Usługa umożliwia wielokanałową pracę zespołową nad różnymi typami dokumentów. Organizację konferencji, wideokonferencji, szkoleń i prezentacji. Zapisywanie i archiwizowanie spotkań, wiadomości, sesji konferencyjnych, dzienników logowania i wiele innych.
Kompleksowe rozwiązania do współpracy

Darmowe, wirtualne spotkania, konferencje, współdzielenie pulpitu.

Łatwe przesyłanie multimedialnych wiadomości na różne urządzenia.

Bezpieczne udostępnianie zasobów firmowych i łatwa współpraca.

Proste tworzenie witryn firmowych, zarządzanie ich zawartością.
Co wchodzi w skład usługi
Spotkania i połączenia
Organizujesz spotkanie? Wyślij link. Każdy może dołączyć do spotkania jednym kliknięciem z dowolnego urządzenia.
Pokazy i prezentacje
Chcesz zrobić prezentację? Zrób interaktywny pokaz slajdów. Dodawaj notatki, komentarze, zaznaczaj fragmenty.
Udostępnianie ekranu
Potrzebujesz pomocy lub chcesz podzielić się pomysłem ze swoim zespołem? Udostępnij innym swój pulpit roboczy.
Udostępnianie zasobów
Prowadzisz projekt? Udostępnij wybrane dokumenty i zasoby członkom zespołu w ramach organizacji i po za nią.
Obsługa procesów biznesowych
Twoim celem jest produktywność? Zautomatyzuj procesy! Powiadomienia, zatwierdzanie, raportowanie i inne.
Dostęp do wiedzy
Chcesz udostępnić materiały większej grupie osób? Zaprezentuj informacje za pomocą dynamicznych witryn.
Komunikacja i współpraca w praktyce
Wirtualna obecność pracownika
Bieżąca informacja o dostępności pracownika oraz jego aktualnym miejscu pracy i statusie obecności.
Współpraca zespołowa
Łatwe prowadzenie spotkań, szkoleń, prezentacji. Możliwość nagrania i odtworzenia w innym terminie.
Zdalny dostęp do firmy
Bezpieczny dostęp do precyzyjne określonych danych z możliwością szybkiego udostępnienia innych zasobów.
Współdzielone kalendarze
Aktualizacja, w czasie rzeczywistym informacji o planowanych spotkaniach, zadaniach i kontaktach.
Współtworzenie dokumentów
Możliwość, w tym samym czasie, równoczesnej edycji jednego dokumentu przez członków zespołu.
Wbudowane scenariusze
Zatwierdzanie dokumentów, zbieranie opinii, podpisów i inne automatyczne sekwencje działań.