Co to jest mobilne stanowisko pracy
Mobilne stanowisko pracy to usługa zapewniająca pracownikowi dostęp do firmowych aplikacji, plików i platform komunikacyjnych przy użyciu komputera, tabletu, smartfona lub innego urządzenia.
Oferujemy wydajne, łatwe w obsłudze rozwiązania w miesięcznym abonamencie. Urządzenia, aplikacje i usługi umożliwiające pracę w dowolnym miejscu na urządzeniach z systemem Windows, Android lub Apple iOS.
Co wchodzi w skład usługi
Praca w dowolnym miejscu na dowolnym urządzeniu w taki sposób, jak w miejscu pracy, w miesięcznym abonamencie.Ekonomiczny sposób na wyposażenie pracowników
Mobilne stanowisko pracy obejmuje dostawę i wdrożenie skonfigurowanych i gotowych do pracy zestawów komputerowych, urządzeń przenośnych lub serwerów.
Korzystając z usługi Mobilne stanowisko pracy otrzymasz urządzenie z najnowszym systemem operacyjnym oraz odpowiednimi, dostosowanymi do wymogów Twojej firmy programami i ustawieniami.
Zawsze najnowsze aplikacje i usługi
Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych, sterowników, ustawień użytkowników i aplikacji jest czasochłonna i wymaga specjalistycznej wiedzy. Koszt tych prac często przewyższa wartość zakupu urządzenia.
Na urządzeniu zainstalujemy i skonfigurujemy najnowszy system operacyjny Windows, uługę Office 365 oraz sprawdzimy możliwości wirtualizacji innych aplikacji używanych w firmie.
Wsparcie i profesjonalna pomoc
Jeden punkt kontaktu i pełne wsparcie dla wszystkich procesów. Od pomocy w wyborze rozwiązań poprzez wdrożenie urządzeń i aplikacji po tworzenie oprogramowania dedykowanego.
Pomożemy wybrać odpowiednie urządzenie do pracy. Bieżący monitoring oraz proaktywne zarządzanie pozwolą zoptymalizować oraz zadbać o bezpieczeństwo zasobów.
Oferujemy proste, ale elastyczne plany wsparcia, dostosowujące się do aktualnych potrzeb biznesowych.
Dlaczego warto skorzystać
Elastyczność i wydajność
Elastyczna praca jest kluczowym czynnikiem przyciągania, utrzymania i korzystania z potencjału pracowników.
Zmniejszenie kosztów
Niższe, bardziej przewidywalne koszty za wyposażenie pracowników i usługi dostosowane do potrzeb firmy.
Wsparcie informatyczne
Szybkie i kompleksowe wsparcie informatyczne dla użytkowników końcowych lub wewnętrznego działu IT.
Oszczędność czasu
Pracownicy spędzają mniej czasu na dojazdy do firmy w celu uzyskania dostępu do potrzebnych im zasobów.
Zwiększona produktywność
Pracownicy mogą pracować efektywniej ze względu na indywidualne preferencje miejsca, czasu i sposobu pracy.
Brak ograniczeń terytorialnych
Większy, nie ograniczony geograficznie, bezpieczny dostęp do specjalistów lub utalentowanych pracowników.
Jeszcze więcej korzyści
Zarządzanie tożsamością
Bezpieczny, zautomatyzowany i konfigurowalny dostęp do zasobów sieciowych i aplikacji biznesowych.
Bezpieczeństwo urządzeń
Możliwość zdalnego zarządzania urządzeniami mobilnymi, autoryzacja, wdrażanie i administrowanie.
Bezpieczeństwo danych
Bezpieczne przechowywanie i udostępnianie danych z możliwością precyzyjnego określania dostępu.
Aplikacje i systemy
Najnowsze i automatycznie aktualizowane usługi dostępne za pośrednictwem dowolnej infrastruktury.
Wsparcie dla użytkowników
Dostęp do zasobów wspomagających wdrożenie i korzystanie z funkcjonalności platform i systemów.
Wsparcie techniczne
Pomoc online i proaktywne wsparcie w planowaniu i obsłudze procesów oraz reaktywna pomoc techniczna.